onsdag 1 februari 2012

Gästbloggare här!




Jag heter Emilia  & är en glad 13 (snar 14) årig tjej!
Jag bor med min familj och mina fem djur.



Kiara, min 7 åriga schäfer flicka =))<3


Nala, min malteser tik på 1 år =)<3


                       En katt vid namn Stina<3
   

Två kaniner vid namn :    Pricken & 

Bella!




Jag rider Gosaska, världens finaste islandshäst <3


På min blogg skriver jag om allt och ingenting, från att jag sitter i soffan och skriver en mening, till ett händelse fullt inlägg om.. a något ;)
hihi<3
jag älskar att ta ego pix, och det kommer ni få se mycket av ;)
hehe..

Hoppas ni vill besöka min blogg och följa mitt liv i text & bilder =))

jag är en flummig och glad tjej i sina bästa år, som älskar att blogga! =D


Lite bilder på mig dåe ;)

Hihihi<3

Heh..<333




Tjao!<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar