söndag 31 juli 2011

Gästbloggare här!

Hej! Sofie heter jag. Jag är 12 år, snart 13 den 23 september :D Jag och Alva, är bästisar och har varit det ett tag! Hon är en otroligt, härligt, snäll, super söt, glad och underbar tjej!  Nu ska jag berätta lite om mig, eller va tycker ni? ;) Okej, jag heter Sofie då, och rider på råda ridklubb, har gjort de i 6 och ett halv år, snart 7. Jag har medryttarhäst, som heter Kryddan. Kryddan är en vallack, på 14 år. Han är en glad, underbart snäll d-ponny! Jag brukar hoppa mycket, med Kryddan för det tycker han oftast är roligt! Har hoppat upp till 80 cm, men endast 75 cm på Kryddan lille :) Jag bor i en liten ort, som heter Mölnlycke. Där bor jag med min mamma, pappa, syster, kanin och, underlat. Jag har en halvstorebror, asså på min mammas sida. Men jag kallar han för min riktiga för har vuxigt upp med honom hela livet. Han bor tyvärr, inte hemma. Utan han bor i Norge, med sin flickvän och dotter, som heter Izabella :D Nu vet ni lite om mig, hoppas jag haha XD Just, nu sitter jag i min soffa och gästbloggar, och kollar på TV. Här är det PISS väder!! Idag, skulle jag och min familj åkt ut med våran båt, men pga. vädert blev de inte så :( Senare på dagen kommer gäster hit, har inte haft gäster här på evigheter :D Aja, nu ska jag till mig lite ;) Ha, de bra pusspuss
Min blogg, hittar ni här!
/ Sofie

Här är min medryttarponny Kryddan ;) Inte jag som tagit bilden utan deras ägare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar