tisdag 31 januari 2012

Sjukling!

Hellu!
Idag har jag varit hemma för jag e sjuk.
Typ ont i halsen o har feber -.-
Japp men nu har jag iaf tänkt på saken och bestämt mej för att börja blogga igen...
saknat bloggandet och alla goa komentarer!
Idag har jag fått en ny header fixad.
Tack Emilia!!<3
Det har hänt så mycke sen jag slutade blogga...
Tänkte brätta lite, vet inte riktigt vart jag slutade sist men men...
Japp Pinto o Issa flyttade iaf till mejj o Monessa
men dom flyttade tillbaka pga privata skäl.
Men då tog jag o mina föräldrar beslutet att köp en häst till!!
så nu har vi kollat på massa ingen som varit helt perfekt för mej men många snälla ponnysar.
Lärt mejj massa vad jag vill ha för häst osv på resan genom köpandet.
Men nu har jag hittat den jag vill ha.
Han heter bobby.
kommer brätta mer efteråt när vi bestämt lite mer. Bloggar mer imon <3 Emilia ska nog gästblogga senare får se <3 o jag kanske lägger in ett till inlägg
Pusspuss <3

1 kommentar: